miercuri, 3 aprilie 2013

copiii mei merg prin noroi

Copiii mei sunt ca niste mieluti

Ca niste oite

Ei merg in formatie, grupati

Incruntarea lor a daramat o statuie

Aici parca a venit un urias si

A dat cu pumnul

Casele noastre au ramas gaurite

Un svaiter gri de clisa

Am pus celofan, folie si niste stinghioare de salcam in cruce

Suiera vantul baga zapada

Pe plita coacem mamaliga



Si mergem asa grupati, in formatie cuminti

Cu noroiul pana la genunchii nostri mici

Fiind ca un lant nicio za nu cade

Noi nu ne pierdem

Si din niste sipci ne-am facut rachete

Nu, nu sa zburam ci sa plutim asa pe noroi

Si in patul asta mare dublu de burghez

Am incaput toti si asa incolaciti

Ca boabele de fasole ghemuiti am atipit

Iata eu stau la usa si bat!

Aici, la noi, usa e deschisa.


-- adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu