sâmbătă, 20 august 2011

o puma preschimbata-n sarpe

plecasem în creierii noptii

ca pentru o lunga calatorie

tineam capul înclinat spre stânga

fornaiam usor

în fata mea se întindea soseaua neagra

ca o puma preschimbata-n sarpe

era un întuneric crunt

auzeam un radio în surdina

nu mai plânge, jeane

plânsu` e de forma

jeana nu e moarta

jeana se transforma

câteva becuri de 40 W

pâlpâiau în departare

mergeam

capul înclinat

narile înfoiate

o haita de câini ma doborî

eram belit pe toata partea dreapta

de sus pâna jos

frig, foarte frig

mi se-nchegase sângele sub blugi

sub un bec de-asta de 40 patat de muste m-am asezat

asteptând

mi-am aprins o tigara, am luat o cafea de la dozator

în orizontul mintii mele:

unitatea militara, ofiterii dementi, gârla

(râul buzau), tata, mort acum, badila, ciuta,

cozieni

si alte câteva lucruri

tot ma uit în urma

un lung sir de suferinte dentare

ca o salba de dinti înnegriti

la gâtul unui rahan decrepit

mergeam dezechilibrat

sarpele se misca lent

capul înclinat spre stânga

fornaiam usor

la capatul mâinii tigara arzând

încercai sa atipesc pe niste scaune albastre

de plastic

în gara

militia ca-ntotdeauna la datorie

m-a dat afara

am încercat sa dorm pe o banca în statia de

tramvai

dar era frig, foarte frig

mergeam

capul înclinat spre stânga

narile înfoiate

în zare un neon colorat

ma facu în sfârsit sa surâd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu