joi, 25 august 2011

schizoidila adolescentina

dimineata începuse cu un maturator ambivalent,

ambidextru

care mângâia trotuarele ude, mizere

privit de la fereastra, de departe

cu un snagov

cu o halucinatie

tu ma priveai batjocoritor

se facea ca eu eram eu însumi

si fumam

si uitasem

si visam un gunoier mahmur si tare tacut

amnezic

uitasem ca m-am nascut într-o toamna, într-o

sâmbata, cum multi altii

fumam absent si paream doctor, doctor, nu

medic,

nu traisem decât o spaima pe pamânt

câteva sopârle rozalii alunecau pe legile

logice

ziua începuse cu o dez-amagire

clipele sclipeau stins în caderea lor libera

si stinghera

n-aveam nici un prieten comun

rupeam bucati de geam cu infinita maiestrie

pareau dreptunghiuri translucide de ciocolata

citeam un roman total abstract si sterp

nu simteam absolut nimic

de exemplu: scârba

credeam cu tarie si încapatânare în literatura

apofatica

zi dupa zi ploua

mersul meu runic pe nisipul ud al gârlei era

fortuit

bucuria îmi dansa cu tristete în urzeala

mintii

cred ca era noapte si eram de-o ignoranta

colosala

aveam oarecari sentimente confuze, oarecari

vise mizerabile sau marete

credeam atât de tare în gunoierul meu încât

îmi venea sa urlu

difuz si dispersat, cautam inconstient si

sumbru, zi dupa zi, sclipirea de-o clipa a mintii, claritatea privirii

apoase

mda!

eram o desavârsita tesatura incoerenta

demna de compasiune

poate unde dansam înca spasmodic, poate unde

pluteam înca buimac pe valurile meschine si

cilibii ale adolescentei

eram prea tânar, prea dement,

prea figurant

am luat asta drept temei satisfacator, drept

justificare

n-am izbutit sa fiu niciodata la înaltimea

degetele mele sau arareori

limbajul îmi era absolut necunoscut

ochii: halucinati, pumnul: necrutator.

--

nextval

nextval_van@operamail.com

--

http://www.fastmail.fm - mmm... Fastmail...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu